• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Razem dla konsumenta

5
Jakie problemy mają konsumenci na rynku telekomunikacyjnym? Jak je rozwiązać? Gdzie mogą szukać pomocy? O tym rozmawialiśmy na Konferencji edukacyjnej dla Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumentów zorganizowanej przez Stowarzyszenie dla Powiatu ze Środy Śląskiej.

 

Rozwój technologii, zawiłe przepisy prawa i duży wybór ofert mają wpływ na dużą liczbę skarg kierowanych do Rzeczników Konsumentów i UKE.  Pomagamy konsumentom w sporach z dostawcami usług i edukujemy w zakresie praw i obowiązków. Tylko świadomy konsument będzie mógł wybrać ofertę dostosowaną do swoich potrzeb i korzystać z prawa do reklamacji czy np. odstąpienia od umowy.

Rzeczników Konsumentów, którzy chcieliby podjąć współpracę z UKE w zakresie prowadzonych kampanii edukacyjnych zapraszamy do kontaktu: cik@uke.gov.pl



uruchom galerię
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2018; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie